lauantaina, helmikuuta 17, 2007

Pakko se on, kun pakotetaan!

Ajattelin tuossa kirjautua blogilleni sisään. Nii eikö tää väkisellä väännä mut johonkin uuteen systeemiin. En ymmärrä miksi pitää päivittää vaan päivittämisen takia. Jos se toimiin älä koske on mun motto. Toimii aika hyvin tietokoneiden kanssa.
Olen tässä viimeaikoina pohdiskellut suhdetta muutamiin ystäviini. Toinen on kauhee tohottaja, joka kehuskelee jatkuvasi naisvalloituksillaan. Toinen on vanhin kaverini, jolla on taipumusta keksiä juttuja. Molemmat ovat kertoneet minulle sellaisen asian viimeaikoina jotka eivät ole välttämättä totta. Toinen on täysin viaton, keksitty juttu, jonka keksimiselle en löydä järkevää perustetta. Toinen on jo paljon pahempi ja olen käynyt jaakobin painia asian tiimoilta, koska se kaytännössä vaatisi ilmoituksen poliisille. En tajua miksi nämä henkilöt ovat kertoneen tietonsa minulle, varsinkaan tämä toinen, koska kun tämä vakavampi juttu sattui ei hän silloin mitään puhunut asiasta, jos tarkemmin mietin niin miltei päinvastoin. Mutta soitanko poliisille? En tiiä.

Tänään ajattelin lähteä juopottelemaan. Näin muka asiaan liityen unta, jossa oli yläaste/lukio aikaisia luokkakavereitani. Eräs heistä oli lähdössä unessa mukaani, kun kerroin lähteväni seuraavaan paikkaan. Enpä tuota varmaan nytkään hanttiin laittaisi vaikka hän mukaani lähtisi oikeasti, mutta ei hän enään taida pahemmin baareissa käydä. Eikä varmaankaan mun mukaan lähtis, kun ei lähtenyt silloin kauan sittenkään. Ja luulisin,että se rakenteilla oleva talo,mukulat ja äijä kotona saattavat hieman tuota tilannetta ohjata, minusta poispäin.

Aamuapala kutsuu!