lauantaina, maaliskuuta 31, 2007

Mitenhän käytännössä

Olen miettinyt että pitäisi muuttaa omaa tyyliä toimia, varsinkin vapaa-ajan suhteen. Tämä jatkuva syrjään vetäytyminen ei voi jatkua. Ei välttämättä tee enään hyvää henkiselle puolelle. Mutta miten muuttaa omaa toimintaa. Itse mitä olen seurannut etenkin erään kaverini toimintaa, pistää itseni miettimään, että noinko se oikeasti kannattaa tehdä. Eli yrittää kaikkia kaksjalkasia tikapuista heinäsorsaan. Jotenkin vaan tuntuu ettei itselle sovi semmonen tyyli. Ja mietityttää että pitääkö naiset oikeasti sellaisesta tyylistä? Haluaako naiset että heitä vähän katsotaan alas, ja oletetaan että on valmis kaikkeen kunhan vähän kysyy? No vahän kärjistetysti ilmaisin itseni mutta minua vain ihmetyttää miten kaverini saa naisia, koska mielestäni hänen käytöksensä on todella läpnakyvää lirkuttelua. Eli tuskin rehellisyys maata perii tässä tapauksessa. Ja ilmeisesti tulkitsen naisten viestit täysin väärin, koska miltei kaikki tilanteet joissa olen luullut naisen ,jota en ole aijemmin tavannut, olevan kiinostunut minusta,olen ollut väärässä. Jos sen joskus oppis, että miten se käy, se naisen iskeminen.

4 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Heips.

En minä ainakaan pitäisi sellaisesta tyylistä, enkä haluaisi miehen käyttäytyvän tuolla kuvailemallasi tavalla...

En tiedä, onko olemassa mitään sellaista iskemistapaa, joka varmuudella aina toimisi. En ainakaan itse ole vielä sellaista keinoa keksinyt. Eiköhän se ole kuitenkin kiinni ihmisen persoonasta. Joihinkin toimii yksi keino, muihin jokin toinen. Minä ainakin haluan uskoa niin. :D
Mutta pistäähän se vähän miettimään...

20 huhtikuuta, 2007 19:31  
Blogger pastillinjauhaja said...

Nii.. Eipä siihen varmaan mitään kummempaa keinoa tarvita, vaan oikea asenne, kuten jo kertomani todistaa. Mutta olen kyllä huomannut, tosin jälkikäteen, että naiset tekevät itsestään heikon miehen silmissä jos he yrittävät saada huomiota. Että en mä osaa, ja mies tulee rinta rottingilla "pelastamaan". Ja kun mies näyttelee vahvaa niin monet naiset lankeaa siihen. Kai?

23 huhtikuuta, 2007 17:21  
Anonymous Anonyymi said...

Hmm, ehkä jotkut hakevat "pelastajaa", mutta jos ei haeta yhden illan säätöjä vaan puhutaan parisuhteesta, niin en minä ainakaan toivoisi olevani pelastettavana aina, vaan tasavertainen kumppanini kanssa... Ennemmin toivoisin, että tyyppi huomaisi ensimmäiseksi hyvät puoleni kuin sen, että olen avuton ja tarvitsen pelastamista. Hmm... Noh, ja minusta vähän tuntuu, että heikoksi tekeytyminen johtaa helposti myös ns. bimboiluun...

Mutta asioita voi tehdä varmaan yhtä monella eri tavalla kuin on ihmisiäkin. Kunpa tietäisi, mikä tehoaa siihen ihmiseen, josta itse on kiinnostunut.

23 huhtikuuta, 2007 18:01  
Blogger pastillinjauhaja said...

Vai että bimboilun puolelle... Että arvaa mikä mun lempinimi on? No asiaan. Kyllä se luultavammin on omaa saamattomuutta ettei naisrintamalla mitään tapahu. Oudolta vaan tuntuu ku on tuolla nettitreffi kuvioissa koittanu muutamaa lähestyä viestillä niin ei tuu mitään takasi? En tiiä onko vika käyttäjässä/käyttäjissä vai systeemissä. Ja joulukuussa kokeilin sellasta tekstari rallia yhen kanssa mutta ei kiitos! Alko tulla sellasta tekstiä etten halua sellaista henkilöä lähipiiriini. Ja just nyt on sellanen olo ettei välttämättä haluakkaan mitään juttuja, osaan näköjään koheltaa ihan tarpeeksi ilmankin. Kyllä se varmaan joskus vielä natsaa kohilleen.

23 huhtikuuta, 2007 19:33  

Lähetä kommentti

<< Home