maanantaina, syyskuuta 25, 2006

Minäkö kaapissa!(?)

Olen miettinyt tätä aihetta sen tähden että minua on yrittänyt useamman kerran baarissa iskeä mies... Naisten en oo ainakaan huomaanu yrittävän samaa. Mutta jos en oo vaan kiinnittäny siihen huomiota. Joka tapauksessa olen miettinyt että millä perusteella ne miehet valitsee justiinsa minut iskettäväksi. Onko homoilla joku huomaamaton merkki jonka perusteella he tekevät ratkasunsa, että tuota yritän iskeä. Mulle aivan sama niin kauan kun pijetään käjet omalla puolella. Ihmetyttää vaan että miksi näin, ja vaikka sanoo että sori nyt vaan mutta en oo kiinostunu miehistä niin vonkaus jatkuu... Voisivat käytää aikaansa paremminkin... Kivahan tuo on tietää että jollekin kelpaa, mutta kun ois vielä eri sukupuolta niin jee! Mutta kaippa sitä ei voi aina voittaa...

Pitänee kysyä siltä joka seuraavalla kertaa yrittää että miksi... Tuskin ihan heti törmää... Mutta eipä sitä koskaan tiiä. Elämä voi yllättää monesti.

2 Comments:

Blogger Allyalias said...

Aivan niin kuin en olisi tiennyt että tämä olet sinä jo siitä lähtien kun olit kommentoinut blogiani ;). Olen käynyt täällä usein tirkistelemässä.

Your`s truly

Ally

Ps. Jos haluat kommentteja anonyymeiltä ja muilta kuin blogspotin bloggereilta, käy mahdollistamassa se omassa blogissasi siellä asetuksissa. Soita jos et keksaa miten se tapahtuu.

25 syyskuuta, 2006 14:06  
Anonymous Anonyymi said...

Käjet? Käjet!

Itseni lisäksi en ole tähän saakka kuullut kenenkään muun sanovan KÄJET!

Ollaan siis kotoisin samalta planeetalta - vaikkakin olen luullut asuvani siellä yksin :)

30 joulukuuta, 2006 16:19  

Lähetä kommentti

<< Home